سنگ ها، راهی زیبا برای رسیدن به آرامش طبیعت
به گوهرآرا خوش آمديد

فروش سنگ یاقوت معدنی درجه یک

فروش  نگین یاقوت معدنی درجه یک پاک و خوشرنگ 

یاقوت درجه یک خون کفتری پاک

یاقوت سرخ

یاقوت رز روبی

یاقوت رز روبی rozruby

فروش سنگ یاقوت معدنی درجه یک

گوهرآرا

نويسنده مطلب فروش سنگ یاقوت معدنی درجه یک

نظرات ( ۵ )

  1. محمد امین
    ۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۵

    سلام بزرگوار عمده بالای100قیراط چندقیمت است

    • گوهرآرا
      ۲۸ مرداد ۹۶، ۱۶:۴۴

      قیراطی 3000 تومن

  2. فرشید
    ۳۰ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۲

    سلام دوست عزیز من یاقوت دارم 3قیراط چند بفروشمش خوبه ممنون میشم اگه جواب بدین 

    • گوهرآرا
      ۳۰ مرداد ۹۶، ۱۰:۱۸

      سلام بستگی به کیفیت یاقوتتون داره

  3. علی
    ۲۵ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۰۲

    سلام.یاقوت خون کفتریاتون چند؟چن قیراطن

  4. وحید
    ۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۴:۴۲

    سلام من ی یاقوت خون کفتری با درصد یعنی و شفافیت بسیار بسیار بالا دارم . این سنگ نگین انگشتر ابا و ا ندادی هستش و واسه خیلی نسل پیش ماست طوری ک چند جا بردم واسه شناسنامه گفتن بفروش به خودمون گفتم اومدم شناسنامه بگیرم گفتن بعید همچین سنگی با این درصد ها در ایران موجود باشه و خلاصه خواستن هاپولی کنن . 

    حدودا ۱۹ قیراط و خرده ای هستش شما مشتری درست و با شرافت سراغ دارید؟؟؟ 

    من راضی به نصف قیمت جهانی هستم و سنگ رو بشرط کارشناسی و عالی بودن بهتون میدم .

  5. وحید
    ۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۴:۴۶

    سلام من ی یاقوت خون کفتری با درصد سفتی و شفافیت بسیار بسیار بالا دارم . این سنگ نگین انگشتر ابا و اجدادی هستش و واسه خیلی نسل پیش ماست طوری ک چند جا بردم واسه شناسنامه گفتن بفروش به خودمون گفتم اومدم شناسنامه بگیرم گفتن بعید همچین سنگی با این درصد ها در ایران موجود باشه و خلاصه خواستن هاپولی کنن . 

    حدودا ۱۹ قیراط و خرده ای هستش شما مشتری درست و با شرافت سراغ دارید؟؟؟ 

    من راضی به نصف قیمت جهانی هستم و سنگ رو بشرط کارشناسی و عالی بودن بهتون میدم . شماره تماس ۰۹۳۹۵۲۱۲۴۹۹

    • گوهرآرا
      ۳۰ آبان ۰۲، ۱۱:۱۵

      سلام لطفا عکس بفرستید

      09146068609
      تلگرم یا واتساپ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی