سنگ ها، راهی زیبا برای رسیدن به آرامش طبیعت
به گوهرآرا خوش آمديد

فروش زمرد پنجشیر افغانستان

فروش زمرد پنجشیر افغانستان

فروش زمرد به صورت عمده ، خرده ، راف و تراش خورده 

زمردپنجشیر افغانستان

برای خرید و اعلام قیمت تماس بگیرید

09146068609

گوهرآرا

نويسنده مطلب فروش زمرد پنجشیر افغانستان

نظرات ( ۲۹ )

  1. مهدی
    ۱۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۵:۰۷

    سلام یک تن سنگ شاه مقصود به قیمت دارم به همراه سه کیلو فیروزه شاهرود

    • گوهرآرا
      ۱۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۳۰

      سلام  عکسش رو به تلگراممون بفرستین


  2. لک بوشهر
    ۱۴ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۲۵

    سلام آیا سنگ شب نما افغانستان وجود دارد چه نوعی است و قیمتش انگشترش چقدره آیا شما داردید؟

  3. امیر
    ۲۸ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۲۳

    سلام زمرد دارم 800قیراط هست به قیمت مناسب میفرشم. ویک زمرد 1200قیراطی که قیمت کارشناسی 35میلیارد گذاشته من 30میلیارد میدم اما این 800قیراطی رو مناسبتر میدم .09158443876کاظمی. زاهدان 

  4. امیر
    ۲۱ مهر ۹۶ ، ۱۰:۳۰

    باسلام یک عدد زمرد 1200قیراط به قیمت 30میلیارد ویک عدد زمرد 850قیراطی پنجشیر افغانستان به قیمت توافقی ویک عدد زمرد 500قیراطی کلمبیایی 6میلیارد به فروش میره. ااز عزیزانی که خریدارهستن لطفا با شماره 09158443876...و09366381818 تماس بگیرن یا پیامک بدن. و دوستانی که بدنبال کاسبی هستن مشتری گیربیارن و شیرینی خودشونو دریافت کنن باتشکر کاظمی...زاهدان

  5. رئیسی
    ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۵:۱۳

    برای فروش زمرد پنجشیر.را دارم

    • گوهرآرا
      ۱۶ آذر ۹۶، ۱۲:۴۱

      سلام تماس بگیرین 09353369949 تلگرام

  6. رئیسی
    ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۵:۱۹

    زمرد پنجشیر.برای فروش دارم 09333114371

    • گوهرآرا
      ۱۶ آذر ۹۶، ۱۲:۴۱

      سلام تماس بگیرین 09353369949 تلگرام

  7. بوستانی
    ۲۶ آذر ۹۶ ، ۰۴:۰۱

    سلام سپاس از مطالب مفیدتون... دوستان من خریدار واقعی سنگهای قیمتی دارم بخصوص الماس ..یاقوت ..زمرد راف یاتراش بخصوص زمرد شفاف ..اگر واقعا زمرد دارین از 20 قیراط الی 10 کیلو ولی واقعی باشه باقیمت خوب براتون میفروشم. ..لطفا دوستانی که سنگ قیمتی برای فروش دارن عکس از چند زاویه بگیرن به ایدی من رو تلگرام ارسال کنند نام وشماره تماس بزارن تا باهاشون هماهنگ کنم ..من هم شماره میزارم هم ادرس کانال وگروه تلگرامی .. 09172209047... 09173209047 هردو خط هم تلگرام دارن هم  واتساپ .. https://t.me/joinchat/AAAAAECbjq9suOEvHT_6dw
    کانال بعدی boostantejarat@ 
    ایدی من. Aboostani@

  8. ادریس
    ۲۲ دی ۹۶ ، ۰۱:۴۴

    سلام خدمت دوستان عزیز به یک شریک کاری در افغانستان نیاز دارم تا بتوانم از افغانستان زمرد را به کشور آلمان و سوئد بیاورم من خودم در کشور سوئد زندگی میکنم و کار من خرید و فروش سنگ های قیمتی هست هر کس که میخواست همکاری کنه  با این شماره تماس بگیره 0046722962019 

     کسی که معدن زمرد داشته باشه هم من مشتری هستم 

    • گوهرآرا
      ۲۴ دی ۹۶، ۱۷:۱۷

      09353369949  تلگرام

  9. دکتر سیری
    ۲۸ دی ۹۶ ، ۱۰:۴۶

    سلام ۲ عدد زمرد برای فروش داریم لطفا خریدار واقعی تماس بگیرد.

    در واتساپ 00420608493800
    زمرد کلمبیا ۲۹۶۸ قیراط راف
    زمرد پنجشیر ۳۷۵۰ قیراط راف 
    دوستان سنگهای دیگر هم موجود میباشد.

  10. سعید
    ۱۰ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۵۳

    سلام من چندقطعه زمردراف پنجشیردارم همچنین یک الماس سیاه تراش برلیان باشناسنامه به وزن 19/72قیراط دارم اگه خریداربودین تماس بگیرین 09354537054

  11. hamid
    ۱۷ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۴۹

    سلام.مشتری الماس.زمرد .یاقوت برمه هستم.09171456510

  12. صاحبی
    ۲۱ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۵۴

    سلام دوستان من خریدار دم دست دارم سنگهای الماس. زمرد .یاقوت برمه 09363154042 هم وات ساب هست هم تلگرام در صورت تمایل تماس بگیرید

  13. فرزاد
    ۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۴

    درود دوستان بزرگوار .اکر کسی سنگ قیمتی مثل الماس و یاقوت و زمرد دارن پیام بدن باتشکرfarzad_egh@

  14. اسدی
    ۱۸ آذر ۹۷ ، ۲۱:۲۹

    سلام دوستان ۱ عدد راف زمرد کلمبیا به وزن ۴۳۹ قیراط ۱عدد راف یاقوت سرخ افریقا به وزن ۱۰۹۶ قیراط و ۱ عدد یاقوت کبود افریقا به وزن ۵۳۹ قیراط. فروش به بالاترین پیشنهاد داده میشود.جهت خرید قیمت پیشنهادی خود را ازطریق ایمیل اعلام فرمایید.
    f2233@yahoo.com

  15. اسدی
    ۱۸ آذر ۹۷ ، ۲۱:۴۶

        

    سلام دوستان ۱ عدد راف زمرد کلمبیا به وزن ۴۳۹ قیراط  ۱ عدد راف یاقوت سرخ افریقا به وزن ۱۰۹۶ قیراط و ۱ عدد یاقوت کبود افریقا به وزن ۵۳۹ قیراط. فروش به بالاترین پیشنهاد داده میشود.جهت خرید قیمت پیشنهادی خود را ازطریق ایمیل اعلام فرمایید.
    f2233@yahoo.com

  16. وحید شهبازی
    ۰۳ دی ۹۷ ، ۱۷:۰۸

    یکی از دوستان یک سنگ زمرد 625 گرمی داره که توسط دانشگاه شهید بهشتی 30 میلیارد قیمت گذاری شده و الان در صندوق امانات بانکه و با توجه به نیاز مالی حاضره خیلی کمتر بفروشه . خواهشمندم هر که مشتری واقعی با شماره 09120201957 تماس بگیره

  17. مهدی
    ۰۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۱:۲۹

    با سلام یک سنگ سبز نسبتا بزرگ با جلای شیشه ای از جنوب تاجیکستان و شمال افغانستان دارم لطفا راهنمایی کنید

    • گوهرآرا
      ۳۰ آبان ۰۲، ۱۱:۰۷

      سلام لطفا عکس بفرستید

      09146068609
      تلگرم یا واتساپ

  18. عباس
    ۲۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۱۰

    💎The Great Gemstone Market of Iran

     💎اکبر سوق للاحجار الکریمه فی ایرن          
     💎محل اجتماع خریدارن، نمایندگان، بروکرها و فروشندگان محترم
    _____
    📨channel link
    https://t.me/joinchat/AAAAAFEtgOdQrB9NcxH6Rw

     📨admin
    @yazdani133
    +989217861554

  19. حسن
    ۱۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۰۷

    سلام.قیمت هر قیرات سنگ زمرد پنجشیر افغانستان چنده؟

    حدودی؟

    • گوهرآرا
      ۳۰ آبان ۰۲، ۱۱:۲۲

      بسته به کیفیت اندازه متغییره قیمت

  20. شاکر
    ۱۷ خرداد ۹۸ ، ۰۶:۲۲

    ۵۰قیراط زمرد کلمبیایی بدون شناسنامه دارم ساکن شیراز هستم حدودا چند فی میخوره اگر بخواد کسی نسبتا ارزانتراز تهران و مشهد میفروشمش ۰۹۳۳۴۱۹۰۲۰۱ واتساپ فقط یا اس ام اس در ضمن خودم طلافروشی دارم

  21. عرفانی
    ۱۵ تیر ۹۸ ، ۲۲:۳۳

    سلام

    400 قیرات زمردپنج شیرافغان دارم فروشی
    09126503008

  22. جلال
    ۱۸ مرداد ۹۸ ، ۰۱:۵۶

    سلام خریدار واقعی برای زمرد راف پنجشیر افغانستان کسی داشت لطفا به تلگرام من ورود کند .09391935290احمدی

    • گوهرآرا
      ۳۰ آبان ۰۲، ۱۱:۰۴

      سلام لطفا عکس بفرستید

      09146068609
      تلگرم یا واتساپ

  23. رضا
    ۰۵ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۳۰

    سلام  من ی زمرد ۵ شیر افقتنستان دارم   باسختی ۷  و ۵۶۰۰ قیراط  میخام بفروشم البته با شناسنامه هست مشتری واقعی تماس بگیره   09363596439

  24. سعید صلاحی
    ۱۵ آبان ۹۸ ، ۱۶:۲۰

    سلام من الماس راف از 4قیراط تا 9 قیراط دارم لطفا خریدار با من تماس بگیره09025283869

    • گوهرآرا
      ۳۰ آبان ۰۲، ۱۱:۰۴

      سلام لطفا عکس بفرستید

      09146068609
      تلگرم یا واتساپ

  25. حسین پوروزیری
    ۱۱ بهمن ۹۸ ، ۱۹:۰۵

    سلام وعرضه ارادت😊😊😊😊جسارتا راف زبرجد افغانستان اصل دارین بزرگ که بشه یه دامله ۳ سانتی ازش تراش داد.ممنونم🙏🙏🙏🙏

    • گوهرآرا
      ۳۰ آبان ۰۲، ۱۱:۱۷

      بار ریز داریم

  26. رضا
    ۰۴ اسفند ۹۹ ، ۱۰:۱۱

    سلام بار خونه زمرد یاقوت و الماس دارم خریدار بااین شماره تماس بگیره 09366211913

    • گوهرآرا
      ۳۰ آبان ۰۲، ۱۱:۱۱

      سلام لطفا عکس بفرستید

      09146068609
      تلگرم یا واتساپ

  27. احسان
    ۲۴ خرداد ۰۱ ، ۱۹:۴۹

    خریدار سنگ راف زمرد پنجشیر هستم 

    واتساپ 09352279669

  28. سید داود
    ۰۵ دی ۰۱ ، ۰۳:۲۵

    با سلام بنده به اندازه ۴۰۰ گرم زمرد پنجشیر دارم و یک عدد زمرد ۶۲۱ راف و تراشیده به قیمت کارشناسی و با مدارک کامل اگر مایلید به این شماره تماس بگیرید در ایران ۰۹۱۰۴۷۰۸۴۱۵

  29. سید داود
    ۰۵ دی ۰۱ ، ۰۳:۲۹

    با سلام بنده به اندازه ۴۰۰ گرم زمرد پنجشیر دارم و یک عدد زمرد ۶۲۱ راف و تراشیده به قیمت کارشناسی و با مدارک کامل اگر مایلید به این شماره تماس بگیرید در ایران ۰۹۱۰۴۷۰۸۴۱۵

    • گوهرآرا
      ۳۰ آبان ۰۲، ۱۱:۰۹

      سلام لطفا عکس بفرستید

      09146068609
      تلگرم یا واتساپ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی