سنگ ها، راهی زیبا برای رسیدن به آرامش طبیعت
به گوهرآرا خوش آمديد

فروش انواع دستگاههای تراش سنگ و لوازم جانبی

فروش انواع دستگاههای تراش سنگ و لوازم جانبی 

لوازم گوهرتراشی

فروش انواع دستگاههای تراش سنگ قیمتی ونیمه قیمی (دستگاههای تراش کابوشن و دامله ، ترش فانتزی، تراش فست و ارائه کلیه ابزارها و لوازم جانبی تراش تراش سنگ قیمتی (انواع تیغه برش، سگمنت های تراش، سی بی ان(CBN)، پد سمباده، انواع سمباده، پیچ چپ گرد، خاک اخرا، سیستم آب، انواع مته های انگشتی برای حکاکی و تراش فانتزی، دستگاه فرز انگشتی، پودر الماس، پودر کروم، داپ، موم داپ، ابزارهای کاروینگ)

دستگاه تراش کابوشن و دامله

لوازم گوهرتراشی

دستگاه تراش فست

دسگاه تراش فست

لوازم گوهرتراشی

سی بی ان (CBN)

لوازم گوهرتراشی

تیغه برش سنگ قیمتی

لوازم گوهرتراشی

لوازم گوهرتراشی

دستگاه حکاکی و کاروینگ

لوازم گوهرتراشی

پد سمباده

لوازم گوهرتراشی

دسته دستگاه تراش فست


لوازم گوهرتراشی

دستگاه پولیش

لوازم گوهرتراشی

انواع داپ

لوازم گوهرتراشی



گوهرآرا

نويسنده مطلب فروش انواع دستگاههای تراش سنگ و لوازم جانبی

نظرات ( ۲۲ )

  1. سلیمان
    ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۰۱

    سلام

    من چطوری میتونم دستگاههای تراش و لوازم جانبی آنها رو ازتون خریداری بکنم؟ در ضمن من هیچ قیمتی روی اونها مشاهده نکردم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید،
    ممنون.

    • گوهرآرا
      ۳۰ ارديبهشت ۹۵، ۲۱:۵۱

      با شماره هایی که رو سایت گذاشتیم تماس بگیرین  09146068609 و یا با شماره تلگرام ما در ارتباط باشین 09353369949

  2. مهدی
    ۲۹ مرداد ۹۵ ، ۰۳:۳۹

    سلام من اگه دستگاه گوهرتراشی ازشماخریداری کنم باخودمم هم همکاری میکنید؟یعنی طوری هست که نگین بسازم وشماخریداری کنید.ویاشماسنگ راف تحویلم بدید ونگین تحویل بگیرید؟

    • گوهرآرا
      ۱۱ شهریور ۹۵، ۱۸:۲۹

      بله


  3. سعید
    ۱۷ مهر ۹۵ ، ۱۷:۲۹

    سلام و عرض خسته نباشید
    احتراما اینجانب حدود 150 گرم سنگ دارم که نسبت به شواهد و تحقیق اینجانب الماس میباشند اما به آزمایشگاه آرین بردم 160 هزینه گرفت هیچ مدرکی نداد اما در نهایت فرمود اینها اوپال هستند و از چند نفر کاردان که پرسیدم  و سنگها را دیدند با خنده فرمودند که اینها به هیچ عنوان اوپال نبوده  و نیست  و نظرشون اینه  الماس هستند چراکه الماس هزاران نوع  دارد  در نهایت از با ارزش بودن این سنگها تا حد الماس و خانواده سنگهای گرانبها مرا مطمئن کردن  خواستم از شما یه راهنمایی بگیرم در صورتی که خودتان شناخت دارید مزاحم بشوم یا یک مرکز معتبر معرفی کنید تا از اصل سنگها مطمئن شوم و با شما جهت تراش یا هر مراحلی دیگر وارد همکاری شوم .
    سپاسگزار میشوم اگر همکاری فرمایید 

    • گوهرآرا
      ۱۷ مهر ۹۵، ۱۸:۳۶

      ما برای مشاوره مشکلی نداریم  هزینه هم نمیگیریم 

      میونین تشریف بیارید 
      شهریار خ ولیعصر برج پارسیان طبقه همکف واحد 9
      09353369949

  4. علیرضا حقیقت
    ۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۲:۰۴

    با سلام یک عدد انگشتر دارم که در نمای کلی بنفش کمرنگ است از زیر که نور میتابانم به رنگ سفید دیده میشه و از کنار به رنگ قرمز رنگ است حالت سنگ گرد و کله قندی کوتاه است مرا راهنمایی کنید این چه سنگی است

  5. جعفر
    ۳۰ آبان ۹۵ ، ۱۰:۴۸

    سلام ببخشید من دو دستگاه تراش دارم یکی دستگاه دامله ودیگری دستگاه فرض میخواهم بفروشم پنج ماه کارکرده درصورت لزوم تماس بگیرید09385400375

    • گوهرآرا
      ۱۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۲:۰۶

      تماس بگیرید

      09353369949
      تلگرام

  6. امید
    ۱۷ آذر ۹۵ ، ۲۱:۳۶

    درود عالی جناب

    بنده خواهش خرید اری دستگاه های نشان داده شده فوق را دارم لطف نموده توضیحات بیشتر در رابطه کار کرد و قیمت ها برایم بفرستید همچنان ممکن است برایم در أفغانستان صادر کنید

    • گوهرآرا
      ۱۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۲:۰۲

      تماس بگیرید

      09353369949

  7. دکتر
    ۱۹ اسفند ۹۵ ، ۰۲:۲۲

    سلام ، من علاقمند به ساخت مجسمه های خیلی کوچک با انواع سنگ هستم .

    این کار را برای تفریح میخوام انجام بدم ، چون شغل دیگری دارم . 
    برای این کار دنبال دستگاه کوچکی به اندازه ی یک مسواک ولی قطورتر هستم که در دست یک مجسمه ساز دیده ام ولی نمیدونم اسمش چیه !
    میشه لطفا راهنماییم کنید و اگر این دستگاه را دارید بهم بگید که ساخت کجاست و قیمتش چنده و آیا گارانتی هم داره یا نه ؟!
    سپاسگزارم ، تلفن من : 09136861800

    • گوهرآرا
      ۱۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۳۶

      نام دستگاه فرز انگشتی در انواع مختلف چینی هست و کره ای مارک استرانجر 350 و 550 تومن

  8. Tarane
    ۳۰ فروردين ۹۶ ، ۰۵:۲۳

    سلام . ضمن تشکر بابت سایت جامع و خوبتون . من دوس دارم علم ینگ شناسی رو یاد بگیرم ولی جایی رو سراغ ندارم در اصفهان .لطفا راهنماییم‌کنین


  9. Hussein
    ۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۷

    سلام متشکرم از سایت جامع و خوبتون.  عزیزان من روی سنگ کار میکنم البته تا حالا روی سنگ های قیمتی و جواهرات کار نکردم  چون ابزار  لازم نداشتم. می خواستم راهنمایی کنید  و بدونم  ابزار و دستگاه‌ها حدودا. چند هستن  و در شیراز کجا هست تهیه کنم. 

    • گوهرآرا
      ۲۷ خرداد ۹۶، ۱۶:۰۶

      سلام

      ما شهریار تهران هستیم

  10. وحیده کرمی
    ۰۷ آبان ۹۶ ، ۱۲:۲۷

    سلام 

    وقت بخیر
    ضمن تشکر از سایت گوهرآرا آیا امکان همکاری برای تراش نگین با این شرکت وجود داره ؟

    • گوهرآرا
      ۱۶ آذر ۹۶، ۱۲:۴۶

      سلام تماس بگیرین 09353369949 تلگرام

  11. امیر
    ۱۵ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۵۹

    سلام خسته نباشید

    قیمت دستگاه نیمه اتوماتیک تراش گوهر با برش اسلاید و دستگاه پولیش رو میخواستم؟
    موجود دارید یا سفارش باید بدیم؟
    ممنون

  12. محمود
    ۲۳ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۳۰

    سلام لطفا قیمت دستگاه پولیش و سی بی ان 15×2. رابرایم بفرستید. با تشکر

  13. فرشاد
    ۰۴ بهمن ۹۷ ، ۱۹:۰۰

    سلام و خسته نباشید

    من علاقه زیادی به این حرفه دارم ولی امکان حضور در کلاسهای آموزش را ندارمندارم.آیا سی دی آموزشی دارین ؟
    وقیمت دستگاه فست و دستگاه برش سنگ چند میشه
    لطفا قیمتها رو هم بیان کنین

    • گوهرآرا
      ۱۰ دی ۰۲، ۱۱:۲۹

      امکانات اموشی سمعی بصری نداریم 

      قیمت دستگاه برش و تراش دامله پک کامل 7 میلیون و فست از 20 میلیون هست تا 20 میلیون

  14. علی اکبر اجیر
    ۰۸ فروردين ۹۸ ، ۰۳:۳۸

    سلام، دستگاههای کار کرده و دست دوم هم برای فروش دارین

  15. سعید محمدی
    ۲۴ فروردين ۹۸ ، ۰۵:۴۲

    سلام من یکعدد دستگاه گوهر تراشی 7 کاره دارم درحد آک فقط باهاش حدودا نیم کیلو عقیق برش دادم ومیخوام بفروشم لطفا در صورت لزوم تماس بگیرید با تشکر 09374758930

  16. علی
    ۲۷ تیر ۹۸ ، ۱۴:۱۴

    سلام بنده هم یه دستگاه گوهر تراشی محک ۵۰۰ وات گمونم ۷ کاره دارم که تقریبا آکبنده گرفتم کار شروع کنم که نشد نو مونده اگه کسی به کارش میاد توافقی با قیمت مناسب تقدیم می کنم. به این شماره تماس یا پیامک یا تلگرام در خدمتم


    ۰۹۳۸۰۹۲۶۷۰۹

  17. نجمه
    ۲۳ مرداد ۹۸ ، ۰۸:۴۵

    سلام من میخواستم تراش سنگ برای ودرست کردن گلدان انجام بدم چه وسیله ای لازم دارم. ممنون از راهنمایی شما 

  18. سعید
    ۲۳ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۳۵

    سلام، بنده خمیر یا پودر مخصوص مرحله نهایی پولیش سنگهای قیمتی رو میخوام، برای پولیش خشهای خیلی سطحی روی شیشه های ساعتهای گران قیمت، لطفا راهنماییم کنید چه پودر یا خمیری باید استفاده کنم، و چطور میتونم تهیه اش کنم، متاسفانه این سئوال را در چند فروشگاه دیگه پرسیدم، با بنده تماس گرفتن و تبلیغ دستگاهشون رو کردن، هر گی گفتم دستگاه نمیخوام گفتن خمیر با دستگاهه!!! 4 ملیون تومن، من فقط و فقط اون ماده رو میخام فکر کنم اسم علمیش اکسید سریوم هست با مش بالا

  19. احمد ب
    ۱۶ فروردين ۹۹ ، ۰۸:۵۵

    سلام من یه دستگاه گوهر تراشی و حکاکی دسته دوم نیاز دارم لطفا اگه کسی داشت نوع و قیمت دستگاهشو ارسال کنه. 

    09189481443

    • گوهرآرا
      ۳۰ آبان ۰۲، ۱۱:۱۶

      سلام لطفا عکس بفرستید

      09146068609
      تلگرم یا واتساپ

  20. خریدار دستگاه سنگتراش
    ۰۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۱:۰۴

    سلام و احترام،یک دستگاه برش سنگ و حکاکی دست دوم خریدارم برای فروش لطفا با این شماره تماس بگیرید ٠٩١٣٣٥٢١٦٧٤

  21. ناصر
    ۱۲ آذر ۹۹ ، ۰۱:۳۴

    سلام و ادب 

    خریدار دستگاه تراش فست کار کرده سالم هستم لطفن دوستان در صورتیکه سراغ داشتند بشماره ذیل اطلاع بدن ممنون 

    09905478616

     

     

  22. حبیب الله قاسمی نژاد
    ۱۹ شهریور ۰۲ ، ۲۰:۲۵

    سلام

    در مورد دستگاه فست تراش هیچگونه توضیحی ندادید..موتور قدرت موتور و

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی