سنگ ها، راهی زیبا برای رسیدن به آرامش طبیعت
به گوهرآرا خوش آمديد

همه چیز درباره مهره مار و خواص آن

همه چیز درباره مهره مار و خواص آن

مهره مار

مطالب و شنیده ها در مورد مهره مار که بیشتر در بین مردم رایج است .

 مهره مار در مارهای نر بار مثبت و در مارهای ماده حامل بار انرژی منفی هستند که مانند آهنربایی متابولیک دو جفت را بسوی هم جذب نموده و مقاربت برای ادامه نسل را باعث میگردد. اندازه این مهره ها حدودا به قدر ۲ عدد لپه معمولی است. بعد از عمل جفت گیری این مهره ها از سر مار جدا شده و بر زمین می افتد اگر فردی بتواند این مهره ها را که متعلق به دو مار جفت گیری کننده را از آن خود نموده و ۴۰ روز با خود داشته باشد مغناطیس طبیعی بدن با مغناطیس مهره مار هماهنگ شده و تقویت میشود و فرد دارنده بواسطه آن میدانی به مراتب وسیع تر و قویتر نسبت به فرد عادی فاقد مهره مار حول خود ساطع می نماید که آثار بی شماری را برای آن ناشی میگردد.

۱٫ بار مغناطیسی یاد شده اعصاب را به طرزی ریلکس و آرام می نماید و استرس های آگاهانه و استرس های ناخودآگاه را می زداید که دارنده تاکنون آن را تجربه نکرده است. این آرامش ضمن ایجاد اعتماد بنفس و آثار دیگرش بر فرد به افراد مرتبط با ایشان هم سرایت می کند و در این حالت است که افراد هر چه مغرض تر و هر چه عصبانی تر باشند باز به محض ملاقات حضوری با دارنده مهره مار در اثر آرامش ایجاد شده مثل موم رام می شوند و چون این حالت را مدام در حضور شما احساس می کنند شیفته شما می شوند و مدام دوست دارند در حضور شما باشند و از آرامش نایاب شما بهره مند گردند.

۲٫ به دلیل خاصیت فوق العاده مغناطیسی در مقابل بسیاری از بیماریها مصون خواهید بود تاثیر بسیار بالای آن در تسکین دردها هم برای استفاده کننده و هم مخاطبانی که در کنار شما هستند و نیز اثر قاطع آن بر از بین بردن جوش های صورت و زیباتر کردن چهره به اثبات رسیده است.

۳٫ خاصیت مغناطیسی آن در از بین بردن آثار سوء گوشی های تلفن همراه (موبایل) و دکل های مخابراتی و تلوزیونی و نیز کابل های فشارقوی و لوازم خانگی و تمامی مواردی از این دست دیگر از خصوصیت های منحصر به فرد مهره مار است.

تجار و سیاست مداران و چهره های کاریزماتیک در سطوح بالا در کشورهای خاورمیانه خصوصا شیوخ و بزرگان عرب مهره مار را به عنوان رازی سر به مهر با خود دارند اما فناوری اطلاعات و اینترنت شرایطی را فراهم نموده است تا هیچ کالایی سری و مختص افراد خاص باقی نماند. در برخی مناطق همچون آذربایجان افرادی محلی وجود دارند که نسل اندر نسل به تهیه مهره مار می پردازند.

مهره مار چگونه به دست می آید؟

مهره مار به دست مارگیران و حادثه جویان بسیار حرفه ای و از جان گذشته ای که روزها و شبها را در کوه ها و دشت ها سپری می نمایند به دست می آید. این مارگیران در مواقع مناسب و پس از جفت گیری مار موفق به بدست آوردن مهره مار می شوند.

مارها پس از جفت گیری در یک مکان خاص و در طبیعت آزاد و در صورتی که به دور از چشم همگان باشد پس از اتمام جفت گیری قطعه ای استخوانی را در محل جفت گیری رها می سازند که به آن مهره مار یا محبت مار می گویند. این قطعه استخوانی از نیروی بسیار قوی مغناطیس حیوانی برخوردار بوده و دارنده آن دارای محبوبیت و مقبولیت بسیار می گردد. قطعات دیگر نیز در زمان های مناسب دیگر و پس از کشتن مارها به دست می آید.

بطور کلی خواص اصلی نیروی فوق العاده مار در مهره مار نهفته است و به همین دلیل گاهی تنها دو عدد مهره مار به انضمام نیش مار به فروش می رسد. دو عدد دندان مار نیز خواص بسیار نیرومندی در ایجاد شانس و طالع نیکو داشته و دارنده آن ها از شانس و بخت بسیار خوبی برخوردار می شود.

مهره مار طبیعی چگونه تهیه میشود؟

یکی از مهم ترین سوالات شما چگونگی تهیه مهره مار (اصلی) است؟ نوعی ترشح طبیعی بر بالای سر مار (نر و ماده) هنگام جفت گیری آغاز میشود و به سرعت سفت و مستحکم (به سختی سنگ) میشود که به آن مهره مار می گویند، در روش تهیه سنتی پس از جفت گیری مار در طبیعت و یا در محل زندگی آن ها مهره ها ی مار جمع آوری می شوند که به دلیل سختی کار ممکن است با قیمت های بالایی (با توجه به ارزش های بالای این مهره ها) به فروش می رسند، در این روش مشکل اصلی امکان جفت نبودن مهره های مار است.

در روش مدرن تر نژادهای از مار که بیشتر جفت گیری کرده و بهترین مهره مار را تولید میکنند جمع آوری شده و به صورت جفت جفت نگهداری می شوند و در شرایط مناسب آب و هوایی و تغذیه قرار می گیرند تا جفت گیری بیشتر داشته باشند و تمام مهره های آن ها جمع آوری شود، از جمله مزایای این روش جفت بودن قطعی مهره های مار و قیمت تمام شده بسیار پایین آن است. مهره مار در برخی از کشور های خارجی مخصوصا هندوستان و کشور های عربی اهمیت و ارزش بسیار بالاتری نسبت به ایران دارد.

هنگام خرید مهره مار به چه نکاتی دقت کنیم؟

۱٫ یکی از مهم ترین نکاتی که خریدار مهره مار را تهدید میکند عدم وجود اطلاعات کافی در مورد مهره مار است. برخی از خریداران به دلیل اینکه تاکنون مهره مار را ندیده اند ممکن است هر کالایی را به عنوان مهره مار با هر قیمتی خریداری کنند.

۲٫ دومین مورد اساسی برای تهیه مهره مار جفت بودن مهره ها از یک جفت مار نر و ماره است که تاثیر به سزایی بر میزان اثرات اعجاب انگیز مهره مار دارد. دقت کنید بعضی از فروشگاه ها مخصوصا آنهایی که مهره مار را از داخل تهیه میکنند (در صورتی که واقعا مهره مار بفروشند) هیچ دقتی بر جفت بودن مهره های مار ندارند.

۳٫ اندازه مهره مار مونث تقریبا دو برابر لپه و مهره مار مذکر سه برابر سایز یک لپه است (در برخی موارد ممکن است جفت مهره مار تقریبا یک اندازه باشند و یا مهره مونث بزرگتر از مذکر باشد)، مهره مارهای که رنگ روشن تری دارد دارای ارزش بیشتری می باشند (مهره ماری که تقریبا سیاه شده باشد قدیمی تر است که دارای بار فرامغناطیسی کمتری بوده و قابل استفاده نیست)

این مطلب فقط جنبه ی اطلاع رسانی دارد و جواهری بینا هیج تایید و مسولیتی مبنی بر اصالت این موضوع ندارد .

 البته برخی نیز بر این اعتقاد هستند که:

مهره مار یک نوع صدف دریایی است که چون شباهت زیادی به استخوان های بدن ماردارد، از زمان های قدیم تا کنون، مهره مار لقب گرفته است.

مهره مار یک نوع بیشتر نیست که بیشتر از سواحل دریاهایی با آب های گرم و شور یافت می شود، مانند دریای هند.

خواص ماورائی مهره مار بسیار بالاست. این مهره بسیار سریع با افراد ارتباط برقرار کرده و اکثر خواص سنگ ظاهر می شود.

خواص ماورائی مهم مهره مار، از جمله:

ایجاد محبوبیت، مهر و محبت بین زن و شوهر، خوش شانسی، ایجاد جاذبه برای افراد



قبل از اینکه در مورد مهره مار توضیح دهیم به چند مورد از سوالات متداول شما عزیزان به زبان عامیانه پاسخ می دهیم تا شبهات مربوط به مهره مار رفع شود

 

(1) مهره مار چیست و یک توضیح مختصر در مورد کارایی ها آن ؟

(2) چطور بفهمیم که مهره مار اصل است یا نه ؟

(3) مهره مار چند نوع است ؟

(4) چه تضمینی هست تا مطمئن باشیم مهره مار اصل است ؟

(5) در صورتی که بخواهیم مهره مار را پس بگیرید چه تضمینی هست که این کار را انجام دهید ؟

(6) آیا مهره مار برای بهتر شدن کسب و کار و روزی هم به کار میرود ؟

(7) آیا مهره مار برای گشایش بخت و همچنین بهتر شدن رابطه بین زن و شوهر کارایی دارد ؟

(8) دعای مهره مار چیست و آیا به همراه مهره مار دعا نیز ارسال خواهد شد ؟

(9) محتویات داخل بسته پستی مهره مار چه چیزهایی خواهد بود ؟

(10) آیا روی بسته پستی نامی از مهره مار برده شده است ؟

 




جواب سوالات بالا :

(1) به زبان ساده مهره مار مانند آهن ربا عمل می کند ، آهن ربا آهن را جذب می کند و با چشم قابل مشاهده است مهره مار نیز انرژی های مثبت اطراف شما را جذب می کند و آنرا به نزدیکترین شخصی که در اطراف آن وجود دارد ( صاحب مهره مار ) انتقال می دهد با این تفاوت که این انرژی ها قابل مشاهده نیستند و به شدت قابل لمس می باشند .

(2) روش های زیادی در اینترنت برای تست اصل بودن مهره مار معرفی شده که معروف ترین آن انداختن مهره مار ها در سرکه است که بعد از مدتی مهره مار ها به هم نزدیک میشوند !!! این روش خرافات محض است ! چرا ؟ می توانید امتحان کنید ، 2 تکه سنگ را داخل سرکه بیندازید و ببینید که 2 تکه سنگ بی ارزش به هم نزدیک می شوند . بهترین روش برای تست اصالت مهره مار گذشت زمان است ! مهره مار اولین اثر خود را بین 1 هفته الی چهل روز نشان خواهد داد و شما کاملا متوجه اثر آن شده و حیرت زده خواهید شد . یعنی اگر حداکثر چهل روز از داشتن مهره مار گذشت و شما نتیجه ای نگرفتید مطمئن باشید مهره ماری که دارید اصل نیست و یا ذکر مخصوص آن به درستی روی آن خوانده نشده است .

(3) در جهان 3 نوع مهره مار وجود دارد : 1 - مهره مار آبزی2 - مهره مار هندی3 - مهره مار هندی شبرنگ . نوع اول که تقریبا در 99 درصد فروشگاه ها موجود است هیچ اثری نداشته و صرفا جنبه نمایشی دارد ، کارایی نوع دوم و سوم که از قدرت زیادی برخوردار است در پایین توضیح داده خواهد شد.

(4) مهره مار نوع دوم و سوم موجود در این سایت با ضمانت نامه ی کتبی معتبر و با برچسب مخصوص اورجینال برای شما ارسال خواهد شد که در آن شماره سریال مربوط به مهره مار خریداری شده و مهر رسمی شرکت وجود دارد . در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با شماره تماس ثابت و موبایل که بر روی فاکتور درج شده تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس موجود بر روی فاکتور مراجعه نمایید .

(5) ما در زمینه مهره مار و فروش آن تجربه چندین ساله داریم و طی این چند سال جلب رضایت خریداران از اهداف اصلی ما بوده است پس هیچ وقت با ناراضی کردن شما خریدار محترم ، تجربه و اعتماد چندین ساله مان را زیر سوال نخواهیم برد پس در صورتی که کوچک ترین ابهامی در مورد کارایی مهره مار خریداری شده داشته باشید می توانید به صورت تلفنی و یا حضوری مبلغ پرداخت شده را دریافت نمایید.

(6) بله کاملا ، یکی از مهمترین فواید استفاده از مهره مار رونق کسب و کار و بیشتر شدن روزی می باشد

(7) مهره مار به گشایش بخت و آشتی زن و شوهر معروف است همچنین برای بالا بردن اعتماد به نفس ، جذابیت ، زبان بندی اطرافیان ، آرامش قلبی و چندین مورد دیگر به کار می رود .

(8) مهره مار چند نوع دعا دارد که مهمترین عامل در جوابدهی مهره مار به حساب می آید . دعای اول زمانی خوانده می شود که دو مهره از دو مار نر و ماده گرفته می شود و بلا فاصله باید خوانده شود که این دعا توسط درویشی که این کار را انجام می دهد بر روی آن خوانده شده است . دعای دوم مربوط به نوع کاری است که می خواهید مهره مار برای شما انجام دهد مانند : بخت گشایی ، خوش شانسی ، رونق روزی و ... که معمولا تمامی این موارد بر روی مهره ها خوانده می شود . دعای سوم و آخرین دعا همان دعایی است که توسط آن مهره مار به اسم شما زده می شود که داشتن نام پدر در این دعا الزامی می باشد . دعای سوم به همراه مهره مار ارسال می شود و به هیچ وجه نباید دعا و مهره مار از هم جدا شوند .

(9) بسته ی پستی شامل : یک جفت مهره مار ، یک جفت مهر گیاه و یک عدد نیش مار + آویز گردنی با جنس فوم (چرم مصنوعی) می باشد . توجه داشته باشید که تنها چیزی که در اینجا مهم است فقط و فقط مهره مار است . 2 عدد مهر گیاه و نیش مار حالت تزئنی دارند و اثر آنها خنثی می باشد .

(10) به دلیل حفظ حریم شخصی خریداران ، مهره مار با نام دیگری برای شما ارسال خواهد شد تا فردی از مشخصات داخل بسته ی پستی اطلاعی نداشته باشد.



 

دو روش برای تشخیص وجود دارد :

 

اولین روش : هر دو مهره مار را در حالت دراز کشیده بر روی قفسه سینه خود قرار دهید و چشمان خود را ببندید و شروع به خواندن ذکر مخصوص مهره مار بکنید پس از اتمام ذکر بدون آنکه از دستان خود کمک بگیرید از جای خود بلند شوید !!! سنگینی بسیار زیادی بر روی سینه ی خود احساس خواهید کرد و امکان نخواهد داشت بدون کمک گرفتن از دستان خود برخیزید

روش دوم : راحت ترین روش برای تست مهره مار هتدی اصل گذشت زمان است . مهره مار هندی اصل اولین اثر خود را نسبت به نوع نیاز شما بین یک هفته الی چهل روز خواهد گذاشت . یعنی اگر بعد از گذشت حداکثر چهل روز هیچ اثر مثبتی از انرژی مهره مار مشاهده نکردید اطمینان داشته باشید که مهره ماری که دارید غیر اصل است و یا دعای آن به درستی خوانده نشده است



 

انواع مهره مار : در کل سه نوع مهره مار وجود دارد

1 ) مهره مار آبزی : به راحتی می توان گفت 99 درصد مهره مارهایی که در اینترنت به فروش می رسد از نوع اول می باشند که از اسخرهای بزرگ پرورش مار جمع آوری می شود که قیمت آن ها بین یک هزار تا سه هزار تومان متغیر می باشد و اغلب به نام مهره مار هندی به فروش میرسند که عملا هیچ قدرت و کارایی ندارند زیرا قدرتمهره مار بر این است که هر 2 مهره از همان 2 ماری افتاده باشد که جفت گیری کرده اند دلیل دیگر هم آبزی بودن نوع مار است که مهره مار آبزی اثری ندارد .

2 ) مهره مار اصل هندی(مار افعی و شاه کبری) :مهره مار هندی اصل از نظر سایز تقریبا هفت الی ده برابر درشت تر از مهره مار آبزی می باشد و فقط در هندوستان موجود است که توسط مار گیران حرفه ای جمع آوری می شود . جنس مهره مار اصل هندی از استخوان می باشد ولی وزن و چگالی آن بیشتر از استخوان معمولی است . هر دو مهره مار هندی دقیقا از دو مار نر و ماده ای که با هم جفت گیری کرده اند به دست می آید . و چیزی که مهتر می باشد دعا و ذکر مخصوص این مهره ها است ! این دعا تحت شرایط مخصوص توسط یک مرتاض هندی که در مورد مهره مار تخصص دارد در ساعات اولیه پس از جفت گیری بر روی آن چندین بار خوانده می شود

3 ) مهره مار اصل هندی شبرنگ ( مار شاه کبری ) :کارایی مهره مار شبرنگ همانند نوع دوم (مهره مار هندی اصل) می باشد با این تفاوت که ظاهر آن زیبا تر می باشد و در بعضی موارد خاص قدرت بیشتری نسبت به نوع دوم دارد .


مهره مار درمارهای نر بار مثبت ومهره مار در مارهای ماده حامل بار انرژی منفی هستند که مانند آهنربایی متابولیک دوجفت را بسوی هم جذب نموده ومقربت برای ادامه نسل را باعث میگردد .

اندازه این مهره ها حدودا بین 3 عدد لپه معمولی است. بعد از عمل جفت گیری این مهره ها از سر مار جداشده وبرزمین می افتد اگرفردی بتواند این مهره ها را که متعلق به دو مار جفتگیری کننده را از آن خودنموده و 40 روز باخود دارد مغناطیس طبیعی بدن با مغناطیس مهره مار هماهنگ شده وتقویت میشود وفرد دارنده بواسطه آن میدانی بمراتب وسیع تر وقویتر نسبت به فرد عادی فاقد مهره مار حول خود ساتع مینماید که آثار بیشماری را برای آن ناشی میگردد.

1_ بارمغناطیسی یادشده اعصاب را به طرزی ریلکس وآرام مینماید واسترس های آگاهانه واسترس های ناخودآگاه را میزداید که دارنده تا کنون آن را تجربه نکرده است. این آرامش ضمن ایجاد اعتماد بنفس وآثار دیگرش برفرد به افراد مرتبت با ایشان هم سرایت میکند ودراین حالت است که افراد هرچه مغرض تر وهرچه عصبانیترباشند باز به محض ملاقات حضوری با دارنده مهره مار در اثر آرامش ایجاد شده مثل موم رام میشوند وچون این حالت را مدام در حضورشما احساس میکنند شیفته شما میشوند ومدام دوست دارند در حضور شما باشند واز آرامش نایاب شما بهره مند گردند.

2_ بدلیل خاصیت فوق العاده مغناطیسی در مقابل بسیاری از بیماریها مصون خواهید بود تاثیر بسیا ربالای آن در تسکین درد ها هم برای استفاده کننده وهم مخاطبانیکه درکنار شما هستند ونیزاثرقاطع آن بر ازبین بردن جوش های صورت وزیبا ترکردن چهره به اثبات رسیده است.

3_ خاصیت مغناطیسی آن در ازبین بردن آثار سوء گوشی های تلفن همراه (موبایل ) ودکل های مخابراتی وتلوزیونی ونیز کابل های فشارقوی ولوازم خانگی وتمامی موارد ی از این دست دیگرخصوصیت منحصر به فرد مهره ماراست .

تجار وسیاست مداران وچهره های کاریزماتیک درسطوح بالا درکشورهای خاورمیانه خصوصا شیوخ وبزرگان عرب مهره مار را به عنوان راضی سر به مهر با خود دارند اما فناوری اطلاعات واینترنت شرایطی را فراهم نموده است تا هیچ کالایی سری و مختص افراد خاص باقی نماند .



مارهای نر وماده به دلیل وضعیت خاص آناتومیک خود ازشرایط متفاوتی برخوردارند تا انگیزش برای آمیزش را پیداکنند وبر آن وضعیت فائق آیند .وبا این عمل ادامه بقاء یابند .خداوند متعال متابولیسم بدن مار را بگونه ای آفریده است که درطول سال یک ترشح استخوانی ازجنس شاخ بر روی سرخودهمانند پینه ترشح مینماید که دارای بیشترین بار مغناظیسی نسبت به سایراجسام واشیاء است وبصورت تک قطبی است که آن را بنام مهره مار میشناسیم.


مهره مار درمارهای نر بار مثبت ومهره مار در مارهای ماده حامل بار انرژی منفی هستند که مانند آهنربایی متابولیک دوجفت را بسوی هم جذب نموده ومقربت برای ادامه نسل را باعث میگردد .اندازه این مهره ها حدودا به قدر 2 عدد لپه معمولی است .بعد از عمل جفت گیری این مهره ها ازسرمارجداشده وبرزمین میافتد اگرفردی بتواند این مهره ها را که متعلق به دو مار جفتگیری کننده را از آن خودنموده و40 روز باخود دارد مغناطیس طبیعی بدن با مغناطیس مهره مار هماهنگ شده وتقویت میشود  وفرد دارنده بواسطه آن میدانی بمراتب وسیع تر وقویتر نسبت به فرد عادی فاقد مهره مار حول خود ساتع مینماید که آثار بیشماری را برای آن ناشی میگردد.


1-بارمغناطیسی یادشده اعصاب را به طرزی ریلکس وآرام مینماید واسترس های آگاهانه واسترس های ناخودآگاه را میزداید که دارنده تا کنون آن را تجربه نکرده است .این آرامش ضمن ایجاد اعتماد بنفس وآثار دیگرش برفرد به افراد مرتبت با ایشان هم سرایت میکند ودراین حالت است که افراد هرچه مغرض تر وهرچه عصبانیترباشند باز به محض ملاقات حضوری با دارنده مهره مار در اثر آرامش ایجاد شده مثل موم رام میشوند وچون این حالت را مدام در حضورشما احساس میکنند شیفته شما میشوند ومدام دوست دارند در حضور شما باشند واز آرامش نایاب شما بهره مند گردند.


2- بدلیل خاصیت فوق العاده مغناطیسی در مقابل بسیاری از بیماریها مصون خواهید بود تاثیر بسیا ربالای آن در تسکین درد ها هم برای استفاده کننده وهم مخاطبانیکه درکنار شما هستند ونیزاثرقاطع آن بر ازبین بردن جوش های صورت وزیبا ترکردن چهره به اثبات رسیده است .


3- خاصیت مغناطیسی آن در ازبین بردن آثار سوء گوشی های تلفن همراه (موبایل ) ودکل های مخابراتی وتلوزیونی ونیز کابل های فشارقوی ولوازم خانگی وتمامی موارد ی از این دست دیگرخصوصیت منحصر به فرد مهره ماراست .


تجار وسیاست مداران وچهره های کاریزماتیک درسطوح بالا درکشورهای خاورمیانه خصوصا شیوخ وبزرگان عرب مهره مار را به عنوان راضی سر به مهر با خود دارنداما فناوری اطلاعات واینترنت شرایطی را فراهم نموده است تا هیچ کالایی سری ومختص افراد خاص باقی نماند .دربرخی مناطق همچون آذربایجان افراد محلی ای وجود دارند که نسل اندر نسل به تهیه مهره مار میپردازند .


مهره مار چگونه به دست می آید ؟

مهره مار به دست مارگیران و حادثه جویان بسیار حرفه ای و از جان گذشته ای که روزها و شبها را در کوه ها و دشت ها سپری می نمایند به دست می آید . این مار گیران در مواقع مناسب و پس از جفت گیری مار موفق به بدست آوردن مهره مار می شوند .

مار ها پس از جفت گیری در یک مکان خاص و در طبیعت آزاد و در صورتی که به دور از چشم همگان باشد پس از اتمام جفت گیری قطعه ای استخوانی را در محل جفت گیری رها می سازند که به آن مهره مار یا محبت مار می گویند . این قطعه استخوانی از نیروی بسیار قوی مغناطیس حیوانی برخوردار بوده و دارنده آن دارای محبوبیت و مقبولیت بسیار می گردد . قطعات دیگر نیز در زمان های مناسب دیگر و پس از کشتن مارها به دست می آید . 

بطور کلی خواص اصلی نیروی فوق العاده مار در مهره مار نهفته است و به همین دلیل گاهی تنها دوعدد مهره مار به انضمام نیش مار به فروش می رسد .

دو عدد دندان مار نیز خواص بسیار نیرومندی در ایجاد شانس و طالع نیکو داشته و دارنده آن ها از شانس و بخت بسیار خوبی برخوردار می شود.

گوهرآرا

نويسنده مطلب همه چیز درباره مهره مار و خواص آن

نظرات ( ۳ )

  1. سعید
    ۱۰ تیر ۹۵ ، ۰۴:۱۰

    سلام جفتی هزارتومن میخرید من هرچندهزارجفت که بخواهید دارم، جدی میگم خواستی بیا تلگرام عکس بزارم ببین 09212688786

    • گوهرآرا
      ۱۰ تیر ۹۵، ۱۱:۲۶

      ممنون نمیخوایم

      کانال تراش و عرضه  سنگهای قیمتی ونیمه قیمتی وقبول سفارشات داخلی و صادراتی
      https://telegram.me/goharara_gem

      Goharara gem
      http://goharara.com/                  آدرس وب سایت گوهرآرا
      لینک admin برای  ارسال مطلب در کانال
      @Goharara

  2. محمد مصطفی
    ۰۳ دی ۹۶ ، ۱۴:۰۲

    سلام خدمتی شما میشه بگن از کجا خریداری کنیم میشه آردس بتین دو دانه جوره کار دارم هر چی زوتر احوال بتین برم ایمل کنید و قیمت ره هم بگن فی جوره چند اس 

     Viber :0093/780925669
    شماره تماس :0093779112718
    0093787077109

    • گوهرآرا
      ۱۵ دی ۹۶، ۱۴:۵۲

      تلگرام 09353369949

  3. محمدبدری
    ۱۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۵:۵۴

    سلام صبح بخیر  لطفا قیمت یک جفت مهره مار اعلام کنید درصورت امکان لطفا بفرمایید چه فرقی بین مهره ماربوا با افعی یا کبری هست با سپاس ازشما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی