سنگ ها، راهی زیبا برای رسیدن به آرامش طبیعت
به گوهرآرا خوش آمديد

خواص مروارید PEARL

خواص مروارید  PEARL :

مروارید


نام سنگ: مروارید

معروفیت: داروی درمانی

رنگ سنگ: صورتی، شیری کم رنگ، سبز آبی، سیاه

مکان سنگ: خلیج فارس، آمریکای  مرکزی و استرالیا

نوع ترکیب سنگ: ماده اولیه مروارید، کربنات کلسیم و ماده آلی آن کنچبولین است.

مقاومت سنگ: سخت و مقاوم است و این سنگ را نباید در محل‌هایی که خیلی خشک و یا رطوبتی است قرار گیرد.

فروش سنگ: به دو صورت در بازار یافت می‌شود یکی مروارید اصل که در برابر اشعه ایکس درخشش خاصی دارید و دیگر به صورت مصنوعی پرورش می‌یابد که در بازار زیاد است.

بازتاب سنگ: انرژی این سنگ باعث تقویت و روشنایی چشم می‌شود.


مروارید سفید نماد قلب و ذهن خالص است، بی گناهی و اعتقاد، عنصری وابسته به آب و ماده دارد.

مروارید بین احساسات تعادل برقرار میکند بخصوص برای علامتهای آب خوب است.

متولیدن ماه اسفند فکر و خیال و احساسات را جذب میکند و برای شبکه خورشیدی و هضم غذا در معده و فشار عصبی خوب است و ممکن است خنک بکند و تسکین بدهد. 

بر طبق باورها، مرواریدها از آینده شوم هشدار می دهند. اگر با خود گردنبندی از سنگ مروارید داشته باشید ، شما را همیشه در برابر نگون بختی حمایت می کند.

مروارید

 ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای ششم


 باعث شادی در انسان می‌شود و غم و اندوه را از بدن خارج می‌کند


 باعث تقویت معده و روده‌ها


 درمان زخم معده


چشم را جلا می‌دهد


 در افرادی که کمبود کلسیم دارند موثر است


 درمان بیماری های گواتر و غده های چربی


کمک به درمان سرماخوردگی و خارشهای درونی پوست


 تغییرات ناگهانی خلق و خوی و اضطراب و نگرانی را از بین می برد


 نماد خوش شانسی و جذب نیروهای مثبت و طول عمر


 کمک به کنترل نیروی جنسی در زنان


 کاهش چشم گیر سردرد های مزمن


 کمک به درمان بیماریهای ناخن


 تنظیم غدد درون ریز و کاهش التهابات دستگاه تناسلی هر دو جنس


بر طبق باورها  اگر با خود گردنبندی از سنگ مروارید داشته باشید ، شما را همیشه در برابر نگون بختی همایت می کند


 درمان ضعف جنسی



دفع نیروهای منفی و جذب انرژی مثبت - پادزهر , خوش شانسی , تنظیم عادات نادرست در زمینه خوردن و خوابیدن


تقویت :

نماد عشق خالصانه , از خودگذشتگی , تقویت عضلات , طول عمر , قدرت بدنی , عفت و پاکدامنی , گردش خون , قلب


تسکین :

درمان ادرار بیش از حد مخصوصا شب ادراری کودکان , جنون و بیماری های ذهنی , دیابت , اسهال , دل درد , بیقراری , بیماری های مثانه , یرقان , اعتیاد به الکل , ترس , بیماری های چشمی و پوستی , زخم معده , تب , آسم , رماتیسم , التهاب کلیه ها , سنگ کیسه صفرا , اضطراب , سر درد , خونریزی , اختلالات دستگاه گوارش , سرماخوردگی , نفخ , عطسه های دائمی , بیماری های مزمن , بوی بد دهان , تهوع

 


ویژگی های مروارید

مروارید

مروارید در طبیعت به رنگ های سفید براق , صورتی , سفید مایل به زرد , زرد , نقره ای , طلایی , سبز , سبز مایل به آبی و سیاه یافت می شود . 

این سنگ از تراش اسید کربنیک سنگ آهک در داخل صدف تشکیل می شود . مهمترین منشأ این سنگ در خلیج فارس ، خلیج مانار ، کناره های آمریکای مرکزی و شمال استرالیا است تأثیر بر بدن سنگ مروارید لقب داروی درمانی و جادویی بسیار نیرومند دارد . اعصاب ، غدد فوق کلیه ، طحال و عضلات را تقویت می کند . مرواریداه برای زخم معده بسیار موثرند ، از روده ها محافظت می کنند ، برای تب و سر دردها مفید هستند ف نیروی حیات در ما ایجاد می کنند و چشم ها را تقویت می کنند . همچنین می توان برای کمبود کلسیم از آنها استفاده کرد . اثر بر روح و روان مرواریدها تغییرات ناگهانی خلق و خوی ، اضطراب و نگرانی ها را از بین می برند و ابتکار ، حساسیت و الهام به ما می دهند.

 


خواص جادویی مروارید


سفید نماد قلب و ذهن خالص است، بی گناهی و اعتقاد، عنصری وابسته به آب و ماده دارد . بدینگونه بین احساسات تعادل برقرار (میکند بخصوص برای علامتهای آب خوب است ( متولیدن ماه اسفند فکر و خیال و احساسات را جذب میکند وبرای شبکه خورشیدی و هضم غذا در معده و فشار عصبی خوب است و ممکن است خنک بکند و تسکین بدهد . این سنگها از آینده شوم هشدار می دهند . اگر با خود گردنبندی از این سنگ داشته باشید ، شما را همیشه در برابر نگون بختی همایت می کند.

 


طریقه استفاده از مروارید


مروارید جهت بیماری های گواتر و غده های چربی مفید است ؛ اما استفاده از این روش ممکن است به زمان بسیار طولانی نیاز داشته باشد . توصیه می شود : یک قطعه مروارید صیقل داده نشده را همیشه بر روی چاکرای پنجم خویش قرار دهید .


جهت درمان سرماخوردگی: یک قطعه مروارید را بشویید و داخل یک عدد ظرف چینی حاوی مقداری آب لیمو ترش و با آب هندوانه قرار داده و پس از ده دقیقه مروارید را برداشته و از آب میوه یک استکان بنوشید. چنانچه این روش را هر روز بین ساعت 2 – 3  بعد از ظهر انجام دهید بسیار مفید است. همچنین هر روز از آب میوه تازه استفاده کنید.

جهت درمان خارش درونی پوست: مقداری آب ماست و کمی پودر سدر را مخلوط نموده و یک قطعه مروارید را که به مدت 10 دقیقه زیر نور آفتاب قرار داشته، داخل آن قرار دهید. پس از گذشت ده دقیقه، مروارید را برداشته و مواد را بر روی محل خارش بمالید و پس از 15  دقیقه بشوئید.

توجه داشته باشید که این مواد به قسمت های دیگر پوست برخورد نکند چرا که ممکن است باعث خارش در آن نواحی گردد. همچنین بهتر است این مواد را با یک وسیله دیگر ( بجز دست) بر روی محل خارش بمالید.

 


نکاتی درباره مروارید


مروارید دارای نیروی پرقدرت است که دارای حرکتی ملایم و آرام بخش است.

اغلب انرژی های اصلی که شکل حرکت اصیل خویش را حفظ نموده اند، در حوزه جهان مادی آزاد نمی شوند. چنانچه این انرژی را بتوانید در جهان مادی آزاد کنید، انرژی های مثبت فوق العاده زیادی کسب خواهید نمود که هیچگاه از حوزه مدارات بدن شما خارج نمی شوند و شما را در برابر ابتلاء به بیماریهای مختلف و حتی مرگ محافظت می نمایند.

گوهرآرا

نويسنده مطلب خواص مروارید PEARL

نظرات ( ۲ )

  1. مجتبی
    ۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۵۱

    سلام خسته نباشید. این مروارید رو برای فروش دارید؟ 

    • گوهرآرا
      ۱۱ خرداد ۹۶، ۱۷:۲۸

      مروارید داریم

  2. ابراهیم ایسوند
    ۱۲ مهر ۹۶ ، ۰۱:۴۵

    سلام.قیمت مروارید اصل چنده؟باگردنبند چنده؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی